در بخش نظارت چه هدفی داریم؟

همیشه کمبود منبعی با کیفیت و قابل اعتماد از فرایند های اجرایی در دنیای نظارت و پیمانکاری حس می شد و افراد برای یادگیری مطالب نیاز داشتند که خود در چنین فضایی باشندو شخصا تجربه کنند و اغلب حتی با وجود تجربه از نبود یک منبع علمی در این زمینه رنج می بردند و فضایی شامل تجربه ولی بدون پشتوانه علمی را پدید می آورد.

در بخش نظارت شما با کارهای اجرایی و نحوه ی اجرای آن آشنا خواهید شد به همراه تصاویر واقعی از پروژه و در حین اجرا که آموزشی بی نظیر را شامل خواهد شد که در هیچ کجای شبکه مجازی مشاهده نخواهید کرد. در این بخش سعی می کنیم به مرور اکثریت مباحث را پوشش دهیم و باعث دلگرمی دوستان و همراهان این صنعت باشیم.

صفحه اصلی گس پلاس-سوال

عملیات هات تپ

انشعاب گیری از خطوط در حال سرویس مخصوصا خطوطی که حاوی سیال قابل اشتعال و انفجار می باشد، کاری بس دشوار و حساس می باشد و برای اجرای این عملیات حساس نیاز به محاسبه و تمهیدات ایمنی زیادی می باشد که در این بخش طی شش پست تمامی اطلاعات مورد نیاز در عملیات هات را به همراه عکس و فیلم و توضیحات تئوری در اختیار شما همراهان قرار دادیم و امید است بتوانید بهره کافی را از این پست های ارزشمند ببرید.

دوره آموزش فهرست بهای گاز شهری

این دوره بی نظیر شامل یک فصل مقدمه و شانزده فصل آموزش مربوط به فصول فهرست بهای گاز شهری می باشد که بهصورت ویدیویی تقدیم شما می شود.

اپلیکیشن “دی جی گس پلاس”

اگر متخصص، مهندس یا پیمانکار هستید، میتوانید با ارسال آگهی در سایت و اپلیکیشن “دی جی گس پلاس” خود و یا محصولاتتان به صورت رایگان معرفی کنید.
شما می توانید اپلیکیشن را در بازار یا به طور مستقیم از اینجا دانلود بفرمایید.

سایت نیازمندی های صنعت نفت و گاز
DIGIGASPLUS.IR
سایت نیازمندی های صنعت نفت و گاز

سفارش انجام کارهای تخصصی

شما میتوانید کارهای تخصصی مرتبط با مخازن، برج های تقطیر، انتقال دهنده ها، پایپینگ و…. را به ما بسپارید