بحث در خصوص عناصراصلی
جلسه کیکآف میتینگ (kickoff meeting) اولین جلسه بین تیم پروژه و کارفرمای پروژه بعد از امضای قرارداد است. در این جلسه عناصر اساسی پروژه و دیگر فعالیتهای برنامهریزی پروژه مورد بحث قرار میگیرند. عناصر اساسی دیگر در پروژه که به کارفرما مربوط میشوند همانند زمانبندی پروژه، گزارش وضعیت و مانند آن نیز میتوانند مورد بحث قرار گیرند.
معرفی اعضای تیم پروژه
در جلسه کیکآف، اعضای تیم پروژه و کارفرما به یکدیگر معرفی میشوند و فرصتی برای بحث بر سر نقشهای هر یک از اعضای تیم فراهم میشود.
تعیین فرایند کاری
اگر اعضای جدید تیم زیاد باشند، فرآیندی که باید طی شود تا استانداردهای کیفیتی سازمان برقرار بماند، توضیح داده میشود و در صورتی که ابهامی در فرآیند پیادهسازی وجود داشته باشد، شفافسازی انجام میگردد.
نحوه گردش کارها
پس از ابلاغ پیمان در اولین جلسه هماهنگی (Kickoff Meeting) روش هماهنگی و گردش فعالیتهای انجام کار پس از بررسی و تائید توسط کارفرما بعنوان ضمیمه اسناد پیمان محسوب خواهد گردید.
دستورالعمل جلسه هماهنگی
در زیر دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نفت جهت جلسه هماهنگی یا ( Kickoff Meeting ) جهت بهره برداری آپلود شده است.
دانلود دستور العمل جلسه هماهنگی یا Kickoff Meeting