تعیین فرایند کاری

اگر اعضای جدید تیم زیاد باشند، فرآیندی که باید طی شود تا استانداردهای کیفیتی سازمان برقرار بماند، توضیح داده می‌شود و در صورتی که ابهامی در فرآیند پیاده‌سازی وجود داشته باشد، شفاف‌سازی انجام می‌گردد.

نحوه گردش کارها

پس از ابلاغ پیمان در اولین جلسه هماهنگی (Kickoff Meeting) روش هماهنگی و گردش فعالیتهای انجام کار پس از بررسی و تائید توسط کارفرما بعنوان ضمیمه اسناد پیمان محسوب خواهد گردید.

دستورالعمل جلسه هماهنگی kichoff meeting

در زیر دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نفت جهت جلسه هماهنگی یا ( Kickoff Meeting ) جهت بهره برداری آپلود شده است.


دانلود دستور العمل جلسه هماهنگی یا Kickoff Meeting


 

در جلسه کیک آو میتینگ، اعضای تیم پروژه و کارفرما به یکدیگر معرفی می‌شوند و فرصتی برای بحث بر سر نقش‌های هر یک از اعضای تیم فراهم می‌شود.

تعیین فرایند کاری

اگر اعضای جدید تیم زیاد باشند، فرآیندی که باید طی شود تا استانداردهای کیفیتی سازمان برقرار بماند، توضیح داده می‌شود و در صورتی که ابهامی در فرآیند پیاده‌سازی وجود داشته باشد، شفاف‌سازی انجام می‌گردد.

نحوه گردش کارها

پس از ابلاغ پیمان در اولین جلسه هماهنگی (Kickoff Meeting) روش هماهنگی و گردش فعالیتهای انجام کار پس از بررسی و تائید توسط کارفرما بعنوان ضمیمه اسناد پیمان محسوب خواهد گردید.

دستورالعمل جلسه هماهنگی kichoff meeting

در زیر دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نفت جهت جلسه هماهنگی یا ( Kickoff Meeting ) جهت بهره برداری آپلود شده است.


دانلود دستور العمل جلسه هماهنگی یا Kickoff Meeting


 

در جلسه کیک آو میتینگ، اعضای تیم پروژه و کارفرما به یکدیگر معرفی می‌شوند و فرصتی برای بحث بر سر نقش‌های هر یک از اعضای تیم فراهم می‌شود.

تعیین فرایند کاری

اگر اعضای جدید تیم زیاد باشند، فرآیندی که باید طی شود تا استانداردهای کیفیتی سازمان برقرار بماند، توضیح داده می‌شود و در صورتی که ابهامی در فرآیند پیاده‌سازی وجود داشته باشد، شفاف‌سازی انجام می‌گردد.

نحوه گردش کارها

پس از ابلاغ پیمان در اولین جلسه هماهنگی (Kickoff Meeting) روش هماهنگی و گردش فعالیتهای انجام کار پس از بررسی و تائید توسط کارفرما بعنوان ضمیمه اسناد پیمان محسوب خواهد گردید.

دستورالعمل جلسه هماهنگی kichoff meeting

در زیر دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نفت جهت جلسه هماهنگی یا ( Kickoff Meeting ) جهت بهره برداری آپلود شده است.


دانلود دستور العمل جلسه هماهنگی یا Kickoff Meeting


 

Kickoff meeting چیست؟

جلسه کیک‌آف میتینگ (kickoff meeting) اولین جلسه بین تیم پروژه و کارفرمای پروژه بعد از امضای قرارداد است. در این جلسه عناصر اساسی پروژه و دیگر فعالیت‌های برنامه‌ریزی پروژه مورد بحث قرار می‌گیرند. عناصر اساسی دیگر در پروژه که به کارفرما مربوط می‌شوند همانند زمان‌بندی پروژه، گزارش وضعیت و مانند آن نیز می‌توانند مورد بحث قرار گیرند.

Kickoff meeting (کیک آو میتینگ) شامل بحث در مورد چه بخش هایی می شود؟

ساختار مباحث اولین جلسه تیم کارفرما، مشاور و پیمانکار شامل عناصر زیر می شود:

معرفی اعضای تیم پروژه

در جلسه کیک آو میتینگ، اعضای تیم پروژه و کارفرما به یکدیگر معرفی می‌شوند و فرصتی برای بحث بر سر نقش‌های هر یک از اعضای تیم فراهم می‌شود.

تعیین فرایند کاری

اگر اعضای جدید تیم زیاد باشند، فرآیندی که باید طی شود تا استانداردهای کیفیتی سازمان برقرار بماند، توضیح داده می‌شود و در صورتی که ابهامی در فرآیند پیاده‌سازی وجود داشته باشد، شفاف‌سازی انجام می‌گردد.

نحوه گردش کارها

پس از ابلاغ پیمان در اولین جلسه هماهنگی (Kickoff Meeting) روش هماهنگی و گردش فعالیتهای انجام کار پس از بررسی و تائید توسط کارفرما بعنوان ضمیمه اسناد پیمان محسوب خواهد گردید.

دستورالعمل جلسه هماهنگی kichoff meeting

در زیر دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نفت جهت جلسه هماهنگی یا ( Kickoff Meeting ) جهت بهره برداری آپلود شده است.


دانلود دستور العمل جلسه هماهنگی یا Kickoff Meeting


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Kickoff meetingاصطلاحاتقراردادهای صنعت نفت و گازگردش کارها
نوشتهٔ پیشین
جوشکاری فلزی
نوشتهٔ بعدی
WPS/PQR/WPQ
مطالب مرتبط